De gemeente Maastricht wil een klantvriendelijke organisatie zijn. Dit kunt u ook lezen in het Burgerjaarverslag en het Burgerhandvest. U heeft recht op een prettige bejegening en een goede dienstverlening. Ook van de openbare ruimte moet u ongehinderd gebruik kunnen maken.
Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, of de manier waarop
u behandeld bent. Of het kan zijn dat u gebreken in de openbare ruimte opvallen, waarvan
u melding wilt maken. Wij lossen het graag zo spoedig en goed mogelijk voor u op.
Wij maken het u gemakkelijk
Via deze pagina komt uw klacht of melding op de juiste plek terecht. Klik op het onderwerp dat het meeste past bij wat u wilt doorgeven. Op de vervolgpagina krijgt u informatie of instructies over hoe u de klacht of melding het beste kunt indienen. Staat uw onderwerp er niet bij? Neem dan contact op met het GemeenteLoket. Wij helpen u graag verder.
Meldingen
· Drugsoverlast
· Dode dieren, kadavers op de weg
· Graffiti
· Openbare ruimte (afval, groen, poep, rioolput, stoep/straat kapot, verkeershinder, zwerfvuil,..)
· Verloren voorwerp aangeven/terugvinden
· Website www.maastricht.nl, informatie onvindbaar of onjuist
· Website www.maastricht.nl, taalfouten, niet werkende links/downloads
Klachten
· Klacht over medewerker of dienstverlening gemeente Maastricht
· Klacht over dienstverlening Werkplein Maastricht
· Schade, geleden door gemeentelijk toedoen